Kréta - e-ügyintézési rendszer bevezetése
Tisztelt Szülők!
Intézményünk részt vesz a KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer (e-Ügyintézés) pilot programjában, mely lehetővé teszi 2018. november elsejétől annak megismerését.
Az elektronikus ügyintézés a szülők mindennapos iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti olymódon, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat, az e-naplón keresztül elektronikus formában is elküldhetik iskolánkba! (Ez az ügyintézési forma a 2019-es naptári évben bevezetésre kerül országosan is.)
Mik ezek a dokumentumok?
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
- Kiiratkoztatás a köznevelésből,
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés.
A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges: https://eugyintezes.e-kreta.hu/info
Sok sikert kívánunk az e-ügyintézés rejtelmeihez!